Jouw winkelwagen

Veel gestelde vragen

FAQ

Hieronder vind je antwoorden op de meest voorkomende vragen. Blijft jouw vraag onbeantwoord? Stuur dan gerust een WhatsAppje.

Waar vind ik meer informatie m.b.t. verzenden en retouren?

Voor alle informatie over verzenden en routeren klik hier.

Bestelling nog niet ontvangen?

99% van de bestellingen zullen binnen de aangegeven tijd arriveren, in enkele situaties kan het voorkomen dat er vertraging optreedt. Is dit het geval?

Neem dan  contact met ons op.

Is je bestelling niet compleet aangekomen?

Maak je geen zorgen, dit kan kloppen. Vigina werkt met meerdere leveranciers samen, waardoor het kan zijn dat jouw producten bij verschillende leveranciers vandaan komen en zij verschillende levertijden hanteren.

Wil je een product ruilen?

Dit kan, maar wel onder de volgende voorwaarde:

• Je producten mogen niet gebruikt/geopend zijn.
• Je bent zelf verantwoordelijk voor de retour en nieuwe verzendkosten, om jouw product om te ruilen.
• Het is verplicht alvorens je het product wilt retourneren, om contact met ons op te nemen, om de concrete procedure te bespreken.

Doe je dit niet, dan kunnen wij de retourzending helaas niet in behandeling nemen.

Wil je een product retourneren?

Natuurlijk kan dit. klik hier om de retour-proceduren van Vigina door te lezen.

Welke betaalmethodes zijn er allemaal?

Bij Vigina kun je onder andere betalen met:

• iDeal
• Klarna
• Bancontant
• PayPal
• Apple Pay
• Google Pay
• American Express
• Visa
• Mastercard
• Shopify Pay

Hoe kom ik in contact?

Je kunt altijd contact met mij opnemen via het contactformulier, per mail via info@vigina.nl of door mij een WhatsAppje te sturen.

Ik wil graag mijn verhaal privé delen. Hoe doe ik dat?

Als jij je verhaal privé wilt delen kun je dit anoniem doen via de Facebookgroep Geheimen & Vragen, kun je dit mailen naar anoniem@vigina.nl. 

Ik heb een klacht, wat nu?

Het kan gebeuren dat je niet tevreden bent met je aankoop of dat deze wat mankeert. Of misschien heb je wel ergens anders een klacht over.

Je kunt altijd contact met mij opnemen via het contactformulier, per mail via klacht@vigina.nl of door ons een WhatsAppje te sturen.