FAQ's

BESTELLING EN LEVERING

Voor alle informatie over verzenden en routeren klik hier.

99% van de bestellingen zullen binnen de aangegeven tijd arriveren, in enkele situaties kan het voorkomen dat er vertraging optreedt.

Is dit het geval? Neem dan contact met ons op.

Maak je geen zorgen, dit kan kloppen. Vigina werkt met meerdere leveranciers samen, waardoor het kan zijn dat jouw producten bij verschillende leveranciers vandaan komen en zij verschillende levertijden hanteren.

RUILEN EN RETOURNEREN

Dit kan, maar wel onder de volgende voorwaarde:

• Je producten mogen niet gebruikt/geopend zijn.
• Je bent zelf verantwoordelijk voor de retour en nieuwe verzendkosten, om jouw product om te ruilen.
• Het is verplicht alvorens je het product wilt retourneren, om contact met ons op te nemen, om de concrete procedure te bespreken.

Doe je dit niet, dan kunnen wij de retourzending helaas niet in behandeling nemen.

Natuurlijk kan dit. Klik hier om de retour-proceduren van Vigina door te lezen.

BETALINGEN

Bij Vigina kun je betalen met:

• iDeal
• Klarna
• Bancontant
• PayPal
• Apple Pay
• Google Pay
• American Express
• Visa
• Mastercard
• Shopify Pay

CONTACT

Je kunt altijd contact met ons opnemen via het contactformulier, per mail via info@vigina.nl of door ons een WhatsAppje te sturen.

Als jij je verhaal privé wilt delen, zodat wij deze in Vragen & Geheimen delen, kun je dit mailen naar anoniem@vigina.nl

KLACHT/FEEDBACK

Het kan gebeuren dat je niet tevreden bent met je aankoop of dat deze wat mankeert. Of misschien heb je wel ergens anders een klacht over.

Je kunt altijd contact met ons opnemen via het contactformulier, per mail via klacht@vigina.nl of door ons een WhatsAppje te sturen.

Wij staan altijd open voor feedback!

Laat ons gerust weten wat jij nog mist, of wat jij denkt dat wij nog kunnen verbeteren. 
Je kunt altijd contact met ons opnemen via het contactformulier, per mail via info@vigina.nl of door ons een WhatsAppje te sturen.